فروشگاه ایرانا کالا | نمونه کار فروشگاهی

ایرانا کالا

فروشگاه ایرانا کالا

فروشگاه ایرانا کالا، این فروشگاه در راستای مشتری مداری و با هدف توسعه شبکه  فروش خود، و جهت حل مشکلات خریدهای سنتی و فیزیکی، فعالیت تجارت الکترونیکی را نیز در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا اقدام به انتشار وب سایت فروشگاهی خود نموده است.

فروشگاه ایرانا کالا اکنون با اتکا به تجربه های خود در تجارت و مشتر‌ی مداری و با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها در صنعت ارتباطات، اقدام به ایجاد مرکز خرید اینترنتی «ایرانا کالا» نموده  تا هموطنان عزیز خرید مطمئن و راحت را داشته باشند.

 

ایرانا کالا

 

از این سایت دیدن کنید: فروشگاه ایرانا کالا

 

بخش های اصلی سایت:

هدف ایرانا کالا، خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تأمین رضایت حداکثری آنها است.
خدمت رسانی به مشتری، جزو برنامه های اصلی کاری این فروشگاه بوده و بر همین اساس، تمام سعی و تلاش ما این بوده که رضایت خاطر مشتری تأمین شده و تجربه خوبی از خرید، در ذهن مشتریان عزیز نقش بندد.
تعویض، ارسال کالا به شیوه های مختلف، تخفیف به مناسبت های مختلف و امکان ارسال هدیه به دیگران خدماتی است که این فروشگاه برای شما مشتریان خود در نظر گرفته است.
که همه این امکانات با همکاری و طی جلسات متعدد گروهی با مدیریت این فروشگاه به یک نتیجه ی کاربر محور تبدیل شده است.

 

 

رعایت اصول و قواعد:

فوتر (پابرگ) در پائین سایت معمولا دارای محتوای استانداری می باشد که اکثر سایتها آنها را رعایت می کنند. مواردی مثل : لوگو ، نمایش فعالیت های اخیر ، کانال های تماس ، شبکه های اجتماعی ، پیوندهای سریع و …


آرکاوب

آژانس دیجیتال مارکتینگ آرکاوب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *